Młode firmy, które dopiero startują na rynku, muszą jakoś dać znać o sobie potencjalnym klientom. W tym celu powinny wykorzystywać wszystkie dostępne dla nich formy reklamy, biorąc pod uwagę koszty i zasięg reklam. Małe firmy, działające lokalnie, wykorzystują portale ogłoszeniowe w internecie oraz lokalną prasę i radio. Nie rezygnują również z tradycyjnej reklamy wizualnej, do której zaliczają się banery reklamowe oraz reklamę na autach. Reklama na auto firmowe (przykłady reklamy na pojazdach na prosper24.pl) to jedna z lepszych form, ponieważ prezentowana jest tam, gdzie są obecni i potencjalni klienci, do których dojeżdża firmowe auto.

Zaletą reklamy na auto jest to, że koszt ponoszony przez firmę jest jednorazowy, a przynajmniej raz na kilka lat. Jeśli wiemy co chcemy mieć na takiej reklamie, to kolejnym krokiem jest zamówienie projektu graficznego, wydruk reklamy na folii samoprzylepnej i oklejenia auta. Najlepiej zlecić całość jednej firmie, ponieważ wtedy mamy gwarancję szybkiego i sprawnego załatwienia sprawy. Oto przykład takiej reklamy:

Oklejania autobusu

 

Comments are closed.

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.